26 Kasım 2008 Çarşamba

YAZMALIYIM!!!!!!!

Uzun zamandır yazmıyorum daha doğrusu yazamıyorum.Bilmiyorum neden ama yazacak birşey bulamıyorum ama sürekli takipteyim hergün bakıyorum.İnşallah yazmaya çalışıcam bundan sonra...

27 Ağustos 2008 Çarşamba

DÖNDÜM...

Bilmiyorum nedendir ama uzun zamandır yazamıyordum.Ama şimdi tekrar yazmaya başlıyorum inşaallah devamını getirebilirim.Sık sık görüşmek üzere....

26 Temmuz 2008 Cumartesi

Tatil Zamanı


Beklediğimiz gün geldi.Tatile çıkıyoruz.İstikamet Ayvalık-Sarımsaklı sabaha karşı yola çıkıyoruz.İnşallah güzel bir tatil olur.

19 Temmuz 2008 Cumartesi

Kızımmmm


Bugün kendimi hiç iyi hissetmiyorum.Çok kötüyüm ya gerçekten.Sabah her zamanki gibi kızımı anneme bırakmaya gittim.Anneme verdim ve ağlamaya başladı.Kapıyı kapattım, aşağı iniyordum ve kızım kapıyı açtı ve beni çağırıyo ama hıçkıra hıçkıra.Hemen tekrar yukarı çıktım ama görünmedim (çünkü görünsem bırakmaz) Anneannesi içeri alınca bende işe gittim.Ama boğazımda sanki bir düğüm var.Kendimi çok kötü hissediyorum.

KIZIM SENİ ÇOOOK SEVİYORUM....

16 Temmuz 2008 Çarşamba

Sünnet düğünü


Evet sonunda kardeşim sünnet oldu hatta iyileşti bile.Çok güzeldi açık havada misafirlerimizi ağırladık,yedik,içtik,oynadık ve bitti.Herşey çok güzeldi.Kızımın gelinlikli fotoğrafının yayınlıyorum.

Merhabalar...


Gerçekten hergün yazıyım yazıyım diyorum ama bir türlü yazacak ya birşeyler bulamıyorum ya da zamanım olmuyor.Çok yoğun geçiyor günlerim.Ama bloglarınıza girip bakıyorum.Bundan sonra ihmal etmemeye çalışıcam.Sık sık görüşmek üzere:))

17 Haziran 2008 Salı

Sünnet yaklaşıyo...


Evet kardeşim sünnet oldu.Onun telaşından hiçbirşey yazamadım.Çok yoğun şekilde geçiyor hayat.Cumatesi günü sünnet düğünümüz var.Misafirlerimiz gelmeye başladı,yemekler,süslemeler,tatlılar,sarmalar, derken ne zaman akşam oluyor ne zaman sabah oluyor anlamıyorum.Daha sık yazıcam inşaallah...

24 Mayıs 2008 Cumartesi

İyi ki doğdun....


Bugün kızımın doğum günü. 2 yaşına girdi.Kızım seni çok seviyorum.İyi ki doğdun, İyi ki varsın.Nice mutlu,sağlıklı yıllara...

19 Mayıs 2008 Pazartesi

19 MAYIS


Tüm gençlerin bayramını kutlarım...

13 Mayıs 2008 Salı

Hastayım....


Çok hastayım yine.Boğazım şişti, öksürük felaket bir şekilde, mahvetti beni.Çabuk iyileşmem için bir öneriniz varsa bekliyorum lütfen.

2 Mayıs 2008 Cuma

Nutella canavarı:))ELİFNAZ


Benim canım kızımın resmini yayınlıyorum.Nutella yerken bu hale geldi:)))

23 Nisan 2008 Çarşamba

BUGÜN 23 NİSAN



Evet bugün 23 Nisan tüm çocukların bayramını kutluyorum.



Sanki her tarafta var bir düğün.

Çünkü, en şerefli en mutlu gün.

Bugün yirmi üç Nisan,

Hep neşeyle doluyor insan.


İşte, bugün bir meclis kuruldu,

Sonra hemen padişah kovuldu.

Bugün yirmi üç Nisan,

Hep neşeyle doluyor insan.


Bugün, Atatürk'ten bir armağan,

Yoksa, tutsak olurduk sen inan.

Bugün yirmi üç Nisan,

Hep neşeyle doluyor insan.

22 Nisan 2008 Salı

kızımı çok özledim..


İşyerindeyim ve çok sıkıldım.Biran önce kızımın yanına gitmek istiyorum.O benim neşe kaynağım.Anneciğim seni çok seviyorum.

17 Nisan 2008 Perşembe

dostlara...


Hani vardır ya her yerde, hissetmek istersin onun varlığını. Hani hep yanıbaşınızdaymış sanırsınız, ismini söylersiniz dalgınlıkla, her an berabersinizdir. Yanında olduğunu unutuverirsin bir andan sonra, sonra üzüldüğünde o sımsıcacık kollarını açar sana, sarılır ağlarsın omzunda doya doya... Senin sorununu kendi sorunu gibi benimser, bir kolun bir bacağın olur adeta.. Ayrılmak istesen de koparıp atamazsın. Bir türlü sevindiğinde ise senden fazla mutluluk duyar. O senin için farklıdır bütün insanlardan, tabii sen de onun için. Aranızdaki sevginin bitmesine izin vermezsiniz, kimse bozamaz aranızı, kimse araya girmeye dahi cesaret edemez. Ne zaman yardıma ne zaman insana ne zaman dosta ihtiyacınız olsa hep yanınızda bulursunuz, kendini adeta sizin için ayarlamıştır. Beraber gülüp beraber ağlarsınız, daima olumlu özellikler verirsiniz birbirinize. O sana gülmeyi öğretir sen ona kahkaha atmayı,O sana emeklemeyi öğretir, sen ona yürümeyi.. O sana okumayı öğretir, sen o!na yazmayı ve bu böyle sürüp gider....İşte bunun adına DOST derler...Hayatta hiçbir şeyiniz olmasın ama hep bir dostunuz olsun..

Nihayet taşındık


Ev aldık onun için uzun süredir bloguma yazamadım.Zor bir süreçten,büyük bir mücadeleden sonra nihayet taşınabildik.Arkadaşlarımız Melek-Metin çiftinin komşusu olduk.Çok mutluyuz.Arkadaşların yardımıyla yerleştik.Ufak tefek işlerimiz kaldı.Arkadaşlar tekrar çok teşekkür ediyorum sizlere...

3 Nisan 2008 Perşembe

çoooook hastayım...


çok hastayım ölüyorum sağ gözüm çok şişti küçücük kaldı.her nezle olduğumda göz nezleside olmak zorundamıyım.kendimi çok ama çok kötü hissediyorum.dikkatli olun arkadaşlar havalara aldanmayın benim gibi.

1 Nisan 2008 Salı

şakazedeler...


bugün bende bir şakazedeyim.hemde en can sıkıcı olanlardan.kardeşim bugün beni arayıp 'abla elifnaz düştü heryeri kanıyor hastaneye götürüyorlar dedi' tabi ben o an koptum.Sonra şaka demesiyle kendime geldim sinirlenip telefonu kapattım.Böyle iğrenç bir şakaydı.Paylaşmak istedim.

30 Mart 2008 Pazar

YAŞADIKLARIMDAN ÖĞRENDİĞİM BİR ŞEY VAR












Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var:
Yaşadın mı, yoğunluğuna yaşayacaksın bir şeyi
Sevgilin bitkin kalmalı öpülmekten
Sen bitkin düşmelisin koklamaktan bir çiçeği
İnsan saatlerce bakabilir gökyüzüne
Denize saatlerce bakabilir, bir kuşa, bir çocuğa
Yaşamak yeryüzünde, onunla karışmaktır
Kopmaz kökler salmaktır oraya

Kucakladın mı sımsıkı kucaklayacaksın arkadaşını
Kavgaya tüm kaslarınla, gövdenle, tutkunla gireceksin
Ve uzandın mı bir kez sımsıcak kumlara
Bir kum tanesi gibi, bir yaprak gibi, bir taş gibi dinleneceksin

İnsan bütün güzel müzikleri dinlemeli alabildiğine
Hem de tüm benliği seslerle, ezgilerle dolarcasına
İnsan balıklama dalmalı içine hayatın
Bir kayadan zümrüt bir denize dalarcasına

Uzak ülkeler çekmeli seni, tanımadığın insanlar
Bütün kitapları okumak, bütün hayatları tanımak arzusuyla yanmalısın
Değişmemelisin hiçbir şeyle bir bardak su içmenin mutluluğunu
Fakat ne kadar sevinç varsa yaşamak özlemiyle dolmalısın
Ve kederi de yaşamalısın, namusluca, bütün benliğinle
Çünkü acılar da, sevinçler gibi olgunlaştırır insanı
Kanın karışmalı hayatın büyük dolaşımına
Dolaşmalı damarlarında hayatın sonsuz taze kanı


Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var:

Yaşadın mı büyük yaşayacaksın, ırmaklara, göğe, bütün evrene karışırcasına

Çünkü ömür dediğimiz şey, hayata sunulmuş bir armağandır

Ve hayat, sunulmuş bir armağandır insana.

ATAOL BEHRAMOĞLU

geldim...

çok uzun bir zamandan sonra nihayet yazıyorum.bundan sonra görüşmek üzer...

15 Mart 2008 Cumartesi

29 Şubat 2008 Cuma

merhaba


Blogumu yeni oluşturdum.Ben de artık duygularımı sizlerle paylaşabileceğim.Yazmak, duygularını paylaşmak insanı çook rahatlatıyor.Tekrar görüşmek üzere....