27 Şubat 2009 Cuma

Mimmm

Evet sevgili içimden geldiği gibi beni mimlemiş.İlk mimim 3 soruya cevap vermek.Bende fırsat bulmuşken cevaplayım dedim...

1-)Paraşütle atlamaya karar verdiniz ve ilk atlayışınızı yapmaya hazırlanıyorsunuz. Yerde sıranızı beklerken yukardan atlayanları seyrediyordunuz... Aklınızdan neler geçiyor?

C: Ben neden burdayım acaba diye düşünürüm...

2-) Sıranız geldi ve uçak üç bin metreye yükselirken siz de kendinizi hazırlıyorsunuz. arkanıza hiç bakmadan önünüzde açılan kapıya geliyor ve kendinizi aşağıya bırakıyorsunuz. Aşağıya atlarken ne diye bağırıyorsunuz?

C: Süper birşeymiş bu dermiydim acaba:)))

3-) Güvenli bir biçimde yere indiniz.Paraşütünüzü toplarken bir eğitmen size doğru geliyor ve birşeyler söylüyor.Eğitmen ne söylüyor?

C:Helal olsun İlknur sana dediğini duyar gibiyim:)))

Eğer cevaplamak isterlerse Egemenli hayat,Dreamland,Smilena,Meleğin Dünyası mimlenmiş olsun.

6 yorum:

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

hehehe:)

GüLCaN dedi ki...

en kısa zamanda cevaplarım.. teşekkürler :)

özii dedi ki...

Kayda aldım teşekkürlerrr ama zaman lazım :)

SMİLENA dedi ki...

güzel bir mimmiş seve seve cevaplarım.canım...
sen gerçekten atlamak istermiydin...

ilknur dedi ki...

Hepinize teşekkür ederim.


Smilena gerçekten atlamak istermiydim bilmiyorum.ama neden olmasın..

SMİLENA dedi ki...

bende seni mimledim..