26 Mart 2009 Perşembe

Çocuğunuz Kitap Kahramanı Oluyor:))


Çocuğunuz kitap kahramanı oluyor diye bir mail geldi.Sizinle paylaşmak istedim. http://www.flattenme.com/ sitesini bir ziyaret edin.Çok güzel fikirler var.Kitaplar çok hoş fikir.Ömür boyu saklayabilecekleri güzel bir hatıra bence.4 çeşit kitap var.İstediğinizi beğeniyorsunuz,bir fotoğraf ekliyorsunuz bu kadar.2 hafta içerisinde teslim ediyorlarmış.Acaba kızıma doğum günü hediyesi olarak yaptırsam mı?Eminin şimdide büyüyünce de çok hoşuna gider.Ne dersiniz??

13 yorum:

funda dedi ki...

çok pahalı ama ilknurcum yoksa çok süper bir hatıra ileriye dönük...

özii dedi ki...

Gerçekten çok hoş ama fiyatları görmemişim hımm bi daha bakayım...

Nazlı'ya mektuplar... dedi ki...

http://www.pipapipa.com/v3/pipapipa/Scripts/pipapipa.asp

Ben yukardaki adresten 2 tane aldım 38 ytl tuttu.Çok beğendim.armağan edeceğim kişiler bloğumu takip ettiğiiçin yayınlayamadım.hediye edince yayınlıcam. tavsiye ederim

SMİLENA dedi ki...

hemen bakayım şimdi hoş bir fikir

Sibel GÖZ dedi ki...

ileriye yönelik çok güzel bir hediye ama fiyatları bilmiyorum bakmak lazım...paylaşımına teşekkürler...
sevgiyle....

ilknur dedi ki...

*Funda biraz pahalı gerçekten..

**Özii,Smilena,Sibel Göz çok hoş bir hatıra ama birazcık pahalı sanki...

*** İlknur,teşekkür ederim tavsiyen için hemen alırım.

Meleğin Dünyası dedi ki...

Çok güzelmiş.Benim oğluşa da mı alsam bitane hoşuna gider gerçekten:)

GüLCaN dedi ki...

ne güzel düşünülmüş. hüç aklıma gelmezdi. funda çok pahalı demiş ama... bi inceliyeyim bakayım sitesinden.. teşekkürler..

eviminnuru dedi ki...

çok güzel fikir bende aldım bir tane çok hoşuma gitti fiyatları takmadım bile
paylaşımın için teşekkürler

ilknur dedi ki...

*Gülcan bu sitede pahalı ama Nazlı'ya Mektuplar bir site bırakmış.Orda çok uygun gerçekten.17-18 TL arası tutyor.Siparişimi verdim.Pazartesi elimde olacak.Yayınlamaya çalışırım..

**Hoşgeldin bloguma eviminnuru.Yorumun için çok teşekkürler.

GeCe dedi ki...

böyle bir reklam bana da gelmişti mail adresime ama çok güzel bir anı olur gerçekten

AskinAy dedi ki...

negüzel bir gün gecirmissiniz öyle mutlulugunuz bol olsun canim,sevgiler..

Banu Durgunlu dedi ki...

Çok hoşmuş,ne güzel düşünmüşler...
Bilgi için teşekkürler:)