16 Mart 2009 Pazartesi

Mimmm

Sevgili Smilena mimlemişti beni biraz geç oldu ama anca fırsat bulabildim.Kusura bakmaz artık inşallah.... Konu evinizde sevdiğiniz köşeler.



Burası çok sevdiğim kapının girişindeki köşem.Burda bulunan biblolarımı çok seviyorum.

Burası da salonumun köşesinde duran sevgili arkadaşım Meleğin Dünyası'nın annesinin yaptığı çok sevdiğim bir Elifnaz sandığı.Burdan tekrar teşekkür ediyorum kendilerine...
Bende eğer kabul ederlerse Gülcan(Egemenli Hayat) ve Meleğin Dünyası arkadaşlarımı mimlemek istiyorum...

9 yorum:

SMİLENA dedi ki...

canım ne kusuru.sandığınıza bayıldım.hem evin rengiyle de çok uyumlu...
sevgilerle

ilknur dedi ki...

teşekkür ederim..

TAZENANE dedi ki...

İyi haftalar.
Sevgiler.

Güneş dedi ki...

Sandık çok güzelmiş,güle güle kullanın.
Sevgiler.

TAZE NANE dedi ki...

Çanakkale,
Geçilen Sırat
Çanakkale,
Kurtuluşa berat

Çanakkale,
Küfre kale
Çanakkale,
Tevhîd ile

Çanakkale,
Dillerde tekbîr
Çanakkale,
Allah bilir.

Çanakkale,
Düşmana çekilen set
Çanakkale
En görkemli şehadet.
Çanakkale Şehitlerini Saygıyla Anıyoruz..........

ORGUKNIT dedi ki...

Köşelerine bayıldım.
Bloğuna da öyle.İzleyicilerinize katıldım bile.
Görüşmek üzere.
Sevgiler.

ilknur dedi ki...

*Taze Nane şiir için çok teşekkürler..

**Orguknıt hoşgeldin bloguma.Bende sizi izlemeye aldım.

Sevgilerle...

Prima Rima dedi ki...

sandık şahane...

GüLCaN dedi ki...

Sandık ne kadar güzel. bayıldım. Meleğin annesi ne kadar zevkli ve becerikliymiş. güle güle kullanın.. biblolara bi ara benim de çok büyük ilgim vardı. bi süre sonra geçti hevesim. sadece bi iki tanesini ortada bırakıp gerisini kaldırdım. çok tozlanıyolardı bi de küçük küçük bi sürü olunca. Çözümü bu şekilde buldum. ama sizin köşe pek şıkmış. hoşuma gitti. yeniden çıkarsam mı bibilolarımı? :)
sırada bekleyen sanırım 2 mimim daha var. bu mimi de fırsat bulur bulmaz cevaplıycam canım. teşekkürler.