23 Mart 2009 Pazartesi

Son üç gün..

Bir önceki yazımda belirttiğim gibi 3 gün izinliydim.Çok yorucu ama bunun yanında çok eğlenceli,çok sevdiğim insanlarla vakit geçirdim.Cuma günü çocukluk arkadaşıma anneleri de alıp gittim.Arkadaşımın oğluyla birlikte bizim cadı çok güzel vakit geçirdi



Cumartesi günü ise sabah kahvaltıya teyzemlere gittim.Ama ordan erken kalkmak zorundaydım çünkü akşama yemeğe misafirlerim vardı.Eve gelip,hazırlıklarımı yaptım.Akşam misafirlerimiz ile birlikte çok hoş vakit geçirdik.Yemeklerimizi yedik,ardından çay eşliğinde tatlılarımızı bitirdik.En son olarak dünde bir nişan merasiminde bulundum.Kısacası çok yorucu ama çok güzel anılarla birlikte tatilimi böyle tamamladım.

11 yorum:

SMİLENA dedi ki...

ellerine sağlık.herşey çok güzel görünüyor.güzel bir hafta diliyorum...

ilknur dedi ki...

teşekkür ederim smilena sanada iyi haftalar...

TAZE NANE dedi ki...

Herşey harika görünüyor.
Sevgiler.
İyi haftalar.

Meleğin Dünyası dedi ki...

Çalışırken daha çok dinleniyordun heralde.Bu 3 günlük izin seni yormuş:))Yemekler süper görünüyor ellerine sağlık.

ilknur dedi ki...

*Taze Nane değerli yorumların için sağol.Sanada sevgiler ve iyi haftalar..

**Meleğin Dünyası işyeri daha dinlendiriciymiş.Çok yorucu 3 gündü.Ama güzeldi herşeye değdi...

Prima Rima dedi ki...

yorgunluk bi tarafa ama güzel geçmiş dolu dolu geçmiş:)

özii dedi ki...

Oh misss valla tamda açken olmazki :))

AskinAy dedi ki...

ne güzel vakitler gecirmissin öyle,tatli yorgunluk güzeldir canim... ellerine saglik sofra harika görünüyor afiyetler olsun,sevgiler:)

SİHİRLİ OKLAVA dedi ki...

yine de biraz farklı bir ortam insana güzel gelir..sevgiler canım

GüLCaN dedi ki...

tatil sona erdi demek. yemekler de enfes görünüyor. :)

MAVİANNE dedi ki...

masa süper görünüyor
afiyet olsun