15 Nisan 2009 Çarşamba

Asansör

Yeni aldığım bir ürünü tanıtmak istedim.Tupperware'ın asansör diye bir ürününü teyzemde gördüm.Çok hoşuma gitti.Hemen sipariş verdim.Bu asansör ne işe yarar derseniz;turşu,zeytin,haşladığınız ürünleri saklamak için çok hoş bir fikir.Süzgeci sayesinde yiyecekleri rahatlıkla suyundan çıkarabilirsiniz. İki tarafı da içerdekileri gösterecek şekilde şeffaf dizayn edilmiştir. Süzgecinde ızgarası bulunmaktadır. Bu da servisi daha kolay hale getiriyor.Üründeki kabartma çizgiler süzgecin yukarıda yerleşmesini sağlar. Özel yuvasında saklı çatalı sayesinde kolay servis yapılır.Fotoda görüldüğü gibi...

11 yorum:

özii dedi ki...

hımm çok hoş bir şeymiş ama Topperwarelerin fiyatları çok yüksek sanırsam...

ilknur dedi ki...

Öziciğim gerçekten pahalı ama bu bana uygun geldi.20TL ye aldım.

GüLCaN dedi ki...

biçok yerde karşıma çıkıyor şu sıralar tupperware ürünleri. bu da çok kullanışlı bişeymiş. güle güle kullan..

Prima Rima dedi ki...

E guzelmış valla:)

SMİLENA dedi ki...

çok hoşmuş ama eminim ki oldukça pahalıdır..güle güle kullan...

TAZE NANE dedi ki...

Çok güzelmiş.
Çok hoşuma gitti.

Meleğin Dünyası dedi ki...

Bulmuşsun yine ilginç bişiy:))Güle güle kullan arkadaşım.

MAVİANNE dedi ki...

ne güzel bir ürünmüş
güle güle kullan canım

Sibel GÖZ dedi ki...

güle güle kullan canım çok güzel....kullanışlıda belli...

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Tupper ürünlerini çok kullanışlı buluyorum.Şu an kampanya var sanırım.Yağ koymak için bir ürün sipariş verdim.Kullanan arkadaşlarım çok beğenmişler hiç damlatmıyormuş.Ayrıca kızlarada birer tane bardak aldım.KApaklı, pipet takmak için deliği var ama ters çevirince hiç bir şekilde akıtmıyor.Ve uzun süre konulan şeyi muhafaza ediyor bu ürünler.
Neyse sizde güle güle kullanın asansörlü ürününüzü.

DUSBAHCESI dedi ki...

Merhaba, gercekten cok kullanisli. Ben zeytin sakliyorum bu kabin icinde.