11 Nisan 2009 Cumartesi

Aşk Lokması


Dün akşam Aşk Lokması yaptım.Aşk Lokması çok hoşuma giden,çok kolay ve herkesler tarafından beğenilen bir kurabiyedir.Paylaşmak istedim..
Tarifi,
1 paket margarin
1 su bardağı ceviz
1 paket kabartma tozu
Un
Üzeri için,
Pudra şekeri
Tarçın

Yapılışı,Margarin,un ve kabartma tozu yoğurulur.Ardından ceviz ilave edilir.Küçük toplar halinde yuvarlanır.Fırına verdikten sonra pudra şekeri ile tarçını(isteğe bağlı olarak)tarçını çok seven daha fazla,az seven biraz daha az tarçın koyabilir..Tepsiye dizilir.175 derecelik fırında çok pembeleşmeden çıkarıyoruz.Pişerken hazırladığımız pudra şekeri ve tarçın karşımına buluyoruz.Afiyetle yemeniz için hazır.

9 yorum:

SİHİRLİ OKLAVA dedi ki...

ellerine sağlık.lokma lokma yerim ben onları:))

ilknur dedi ki...

Bende afiyet olsun derim:)))

özii dedi ki...

bence çok tehlikeli :)) bir lokmada ye , ya sonra... :))

ilknur dedi ki...

Öziii, alemsin vallaha:))

CANDAN TARİFLER dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK LAZEMELERE BAKILACAK OLURSA ÇOK LEZİZ GÖRÜNÜYOR...

TAZE NANE dedi ki...

Nefis süper görünüyor.
Ellerinize sağlık.
Çok beğendim.
Sevgilerimi yolluyorum.

Zeynep dedi ki...

ismi çok güzel:)
nefis görünüyor
ellerine kollarına sağlık
sevgiler

MoonSun dedi ki...

Adi bile guzel :))

SMİLENA dedi ki...

seni mimledim