23 Nisan 2009 Perşembe

Bugün 23 Nisan...

Tüm çocukların bayramını kutluyorum.Atatürk'ümüzü saygıyla anıyorum.Çocukken çok sevdiğim 23 Nisan şiirini palaşmak istiyorum.
23 NİSAN
Sanki her tarafta var bir düğün.
Çünkü, en şerefli en mutlu gün.
Bugün yirmi üç Nisan,
Hep neşeyle doluyor insan.
İşte, bugün bir meclis kuruldu,
Sonra hemen padişah kovuldu.
Bugün yirmi üç Nisan,
Hep neşeyle doluyor insan.
Bugün, Atatürk'ten bir armağan,
Yoksa, tutsak olurduk sen inan.
Bugün yirmi üç Nisan,
Hep neşeyle doluyor insan.
Saip EGÜZ

6 yorum:

SMİLENA dedi ki...

canım efenin de çok sevdiği bir şiir.minik kızının bayramını kutluyorum..

ORGUKNIT dedi ki...

Ben de tüm çocukların savaştan ve açlıktan uzak bir yaşam sürmelerini diliyorum.Hepsinin günü kutlu olsun.

MoonSun dedi ki...

23 Nisan hepimize kutlu olsun :))

CANDAN TARİFLER dedi ki...

TÜM ÇOCUKLARIMIN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI KUTLU OLSUN...

TAZE NANE dedi ki...

Hepimizin kutlu olsun.

MAVİANNE dedi ki...

bayramınız kutlu olsun
bu şiire bayılırım