20 Nisan 2009 Pazartesi

Haftasonu..

Haftasonları ne kadar çabuk geçiyor sinir oluyorum.Bu haftasonu çok yoğundum.Cumartesi akşamı arkadaşlarımızı yemeğe çağırdım.Güzelce yemeğimizi yiyip,okey oynadık ve tabi ki bol bol güldük..Pazar sabahı diğer arkadaşlarımızı kahvaltıya çağırdım.Onlarda geldi güzel bir kahvaltı yaptık.Ordan arkadaşımla çocukları babalarına bırakıp alışveriş merkezine gittik.Eve geldik ama dolaşmakdan başımız döndü.Kısacası yoğun,yorgun ama eğlenceli bir haftasonu geçirdim.Sadece kahvaltı soframızın fotoğrafını çektim.
HERKESE İYİ HAFTALAR DİLİYORUM....

11 yorum:

tatesal dedi ki...

Hem akşam yemeği hem sabah kahvaltısına misafi çağırmak zor iş valla,tebrik ediyorum..

ORGUKNIT dedi ki...

Hoşbulduk güzel kardeşim.Güzel ziyaretin için çok teşekkürler.
Görüşmek üzere sevgiler...

özii dedi ki...

keyfi çıkmış mı sen ona bak yorgunluk geçer:)

TAZE NANE dedi ki...

Ah ne güzelmiş.
Çok özendim.

Pırıltılı cadı dedi ki...

süper:) cokguzel gorunuyor sofra..
huzurda varmıs, e daha ne olsun degıl mı:)
sevgıler

Meleğin Dünyası dedi ki...

Sabah sabah sofraya bakınca iştahım açıkldı walla:))Ne güzel bir sofra olmuş...Eline sağlık..

Neşeli Sesler dedi ki...

Ooohh bu kadar programa az bile yorulmuşsun sen:)

MAVİANNE dedi ki...

vayyy kuş sütü eksik
pizza bile yapmışsın
ellerine sağlık

SMİLENA dedi ki...

of harika geçmiş.dediğin gibi çok çabuk geçiyor.
canım güzel duaların ve geçmiş olsun dileklerinle yanımda olduğun için çok çok teşekkür ederim.
seni öpüyorum

GeCe dedi ki...

ne güzel geçmiş hafta sonu sana da iyi haftalar ve hep hafta sonu tadında günler dilerim

GüLCaN dedi ki...

ne güzel arkadaşlar vakit geçirmek.. ee tabii güzel olunca hemen bitiveriyor.. sevgiler..