3 Nisan 2009 Cuma

KIRAÇ "GARBİYELİ"

Kıraç'ın sesini,yaptığı müzikleri,yazdığı sözleri çok beğenirim.Yeni albümünü alıp dinledim,bayıldım.Albümün adını, doğup büyüdüğü Kahramanmaraş'ta esen rüzgarın, halk deyimiyle bilinen ismini koymak istedi. Garbiyeli, Kahramanmaraş'ta yaz boyunca sıcak yaz akşamlarını serinleten rüzgara verilen ad olarak biliniyor.
On anonim türkü ile bir Aşık Mahsuni'ye ait “Bitmez Tükenmez Geceler” adlı türkünün yer aldığı bu albümle Kıraç, Karacaoğlan, Pir Sultan Abdal, Aşık Veysel, Ruhi Su, Aşık Mahsuni Şerif ve değerli bir çok halk şairi ile adı kayıtlı olmayan nice ozanı kendi yorumuyla selamlıyor. Paylaşmak istedim.Şiddetle tavsiye ediyorum.

9 yorum:

CANDAN TARİFLER dedi ki...

KIRAÇI BENDE ÇOK SEVERİM PEK ALBÜM ALMA ALIŞKANLIĞIM YOK MALESEF LİME WİRE İŞİMİ GÖRÜYOR....
HAYIRLI CUMALAR SANA CANIM...

özii dedi ki...

Merak ettim bende çok severim kıraç'ı

Eylem dedi ki...

kıraçı çıktıgından beri dinlerim.sesi çok rahatlatır nedense bein.şarkılarını zaten söylemiyorum.

SMİLENA dedi ki...

ben de çok severim ve henüz dinlemedim.iyi ki paylaşmışsın bizimle.güzel bir haftasonu diliyorum.kızını da öp benim için..

Meleğin Dünyası dedi ki...

Ben de çok severim Kıraç'ı.Son albümünüde senden öğrendim hemen alacağım.Öptüm.İyi haftasonları....

SİHİRLİ OKLAVA dedi ki...

ben de çok seviyorum...hemen arayıp bulacağım canım sağol...

MAVİANNE dedi ki...

ben de çok severim kıraçı hemen alayım
teşekkürler bilgilere

iyi haftasonları diliyorum

Dilekk dedi ki...

Kıraç'ın albümüyle SONBAHAR dizinde tanıştım dizi müziği çok hoşuma gidiyordu albümü hemen aldım gerçekten süper

Prima Rima dedi ki...

Kıracı severımde bazen çok bagırıyor yaaa...