8 Nisan 2009 Çarşamba

PROFİTEROL


Kardeşimin canı profiterol istedi,abla yaparmısın dedi tabikii yaptım.Bende çok severim kendilerini.Dr.Outkerin ürünlerini çok severek ve beğenerek kullanıyorum.Hafif, lezzetli, pratik ve özel sunumlar için ideal .Paketin içerisinde topları ve topların içindeki kremayı hazırlamak için ayrı ayrı paketlenmiş karışımlar olduğu gibi bir de servis sırasında topların üzerine dökülecek olan özel çikolatalı sos karışımı da mevcut.Bir paket profiterolden 25-30 adet arasında top elde ediliyor. İşte sonuç....

8 yorum:

SİHİRLİ OKLAVA dedi ki...

eline sağlık..ben de severim de hiç yapamaya cesaret edememiştim.en iyisi böyle deneyim...sevgiler canım..

Eylem dedi ki...

GERÇEKTEN PRATİKMİŞ.DENEMEYE DEGER.

SMİLENA dedi ki...

sonuç.yeme de yanında yat.çok severim profiterol .hiç denemedim bundan.denemek gerek.ellerine sağlık.
seni mimledim.son postta yorum bırakan herkesi mimledim.kolay gelsin

tatesal dedi ki...

SONUÇ SÜPERRRR...

GeCe dedi ki...

bende birçok secenek arasından o markayı tercih ediyorum çikolata tadı daha çok hoşuma gidiyor ellerine sağlık

CANDAN TARİFLER dedi ki...

BANA LAZIM BU HAZIR TATLARDAN HALA ÜŞENGEÇLİKTEN YAPMADIM PROFİTEROL KIZIM ÇOK SEVİYOR SÖZ VERİP DURUYORUM BAKALIM KISMET NE ZAMANA...GÖRÜNTÜSÜ MUHTEŞEM...KİM SEVMEZKİ BU TATLIYI...

GüLCaN dedi ki...

canım ben de çok seviyorum profiterolü ama yapmayı hiç denemedim... bu hazır olanı ülker'in mi? utker yazmışsın da... anlayamadım merak ettim. şayet yapımı kolaysa denemek istiyorum. sevgiler...

Pırıltılı cadı dedi ki...

yarın bende deneyecegım
canım ıstedı:)
tesekkurederım