16 Mayıs 2009 Cumartesi

DEVRİM ARABALARI

Dün iş çıkışında eşimle birşeyler yapalım dedik ve sinemaya gitmeye karar verdik.HAngi filmi seçelim derken DEVRİM ARABALARI filmine biletimizi aldık.Ben çok etkilendim,çok severek izledim.
Filmin Özeti:Devlet Başkanı Cemal Gürsel tümüyle yerli üretim bir otomobil yapılmasını emreder ve görevin TCDD işletmesine verildiği bildirilir. O gün orada bulunan 23 mühendis bu emri 'Türk insanının makûs talihine karşı bir meydan okuma' olarak algılarlar. En küçük bir tereddüt ya da endişe sergilenmeksizin derhal işe başlanır. Çalışma mekanı olarak Devlet Demiryolları'nın Eskişehir'deki Cer Atölyesi seçilir. Zaman müthiş dardır. Cumhuriyet Bayramı' na kadar yalnızca 130 günü vardır ekibin. Türkiye’nin ilk yerli otomobili olacak eserin adı da konmuştur: “Devrim”.
Herkese tavsiye ederim...

İYİ HAFTA SONLARI...

6 yorum:

TAZE NANE dedi ki...

Beğendinse tavsiyeni dinlicem.

Mavianne dedi ki...

ben de izlemek istiyorummmmm

eviminnuru dedi ki...

şu çocuklu olupta sinemaya gidebilenlere nekadar hayranım biz iki çocuk ve sinemaasla aynı cümle içindekurulamaz heralde

Banu Durgunlu dedi ki...

Tavsiye için teşekkürler...

Meleğin Dünyası dedi ki...

Demek bizsiz sinemaya gittiniz ha:)sizi gidler sizi:))

özii dedi ki...

Hımm aslında ilk görüşte pek etkilenmemştim , gitmek için hiç niyetlenmedim ama sen diyorsansa:))