14 Mayıs 2009 Perşembe

Elmalı Tart

Herkese günaydınlar olsun..
Dün öziice'nin diyetine başladım.İnşallah devam ettirebilirim.Tatile kadar biraz kilo versem hiç fena olmaz demi..Bugün annemin günü olması nedeniyle dün akşam Elmalı Tart yaptım.Herkese tavsiye ediyorum.(Diyette olanlar hariç:)))

Tarifine gelince;

Hamuru için,

1/2 paket margarin

1 yumurta

1 çay bardağı sıvıyağ

1 su bardağı toz şeker

1 yemek kaşığı yoğurt

1paket vanilya

1paket kabartma tozu

İçi için,

4 adet elma

1,5su bardağı toz şeker

TarçınFındık,ceviz

Yapılışı;
Tüm malzemeleri karıştırp yoğuruyoruz.Hamurumuzun yarısını dikdörtgen borcama yayıyoruz.Üzerine yaptığımız harcı koyup yayıyoruz.Hamurun kalan yarısıylada harcın üzerini kaplıyoruz.175 derecelik fırında üzeri pembeleşinceye kadar pişiriyoruz.En son Pudra şekeri ile süslüyoruz.
AFİYET OLSUN....

7 yorum:

Mavianne dedi ki...

HARİKA GÖRÜNÜYOR ELLERİNE SAĞLIK
BEN DE SIK YAPARIM ELMALI TART

Eylem dedi ki...

yazık ki diyetteyim.artık tatlılarla küstük anlayacagın.ellerine saglık.

özii dedi ki...

Ben de diyordum ki , bu kız dün bana diyettteyim dedi ama yaptığına bak :) Aferin yeme sakın.

CANDAN TARİFLER dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ÇOK LEZİZ GÖRÜNÜYOR...

eviminnuru dedi ki...

yemede yanında yat canım benim yorumun için teşekkürler
mektubunu yolda bil

Meleğin Dünyası dedi ki...

Ellerine sağlık.Enfes olduğunu biliyorum...

MoonSun dedi ki...

Nefis, ben elmali olan her seyi cok severim :))