25 Mayıs 2009 Pazartesi

İYİ Kİ DOĞDUN ELİFNAZ...


Dün benim canım kızımın doğum günüydü..Resimde gördüğünüz gibi kızım uğur böceği olmuştu.Doğum günümüzün konsepti uğur böceğiydi.İyi ki doğdun,İyi ki doğdun Elifnaz dedik.Doğum günü partimizi yaptık.Çok güzel yiyecekler hazırlandı.Umarım herkes beğenmiştir.Tarifleri hepsini vermeye çalışıcam.Oldukça kalabalıktı.Kızıma çok güzel hediyeler geldi.Herkese burdan geldikleri için teşekkür ediyorum.Herhalde bu yorgunluğu atmam için 1 hafta üzerinden geçmesi lazım..
Bu uğur böceği pastamız.
Hazırladıklarımızın bir kısmıydı.Masam küçük olduğu için sığdıramadık.

Bu sepetide kardeşim hazırladı.Buzdolabı magneti yaptı.Anı olarak kalsın diye davetlilerimize dağıttık.

HERKESE İYİ HAFTALAR...

23 yorum:

funda dedi ki...

annesi güzeller güzeli kızının doğum günü kutlu olsun şansı bahtı açık olsun sağlıkla sizlerle nice yıllara :)

Öykülü Günler dedi ki...

Nice mutlu yıllara Elifnaz,

Doğum gününde bende vardım arkadaşlar, Herşey mükemmeldi.... Ellerinize sağlık arkadaşım. Diyette olunca hamur işlerinden yiyemedim ancak salatalar yetti mükemmeldi.... Tarifleri kesinlikte yazmalısın.... Annenin Açması, Karakız salatası özellikle Lütfennnnnnnnn......

Öykülü Günler dedi ki...

Doğum günü sepeti de ayrı bir güzeldi doğrusu,,,,,,,

ilknur dedi ki...

*Fundacım,çok teşekkür ederim güzel dileklerin için.

**Canancım,teşekkür ederim güzel düşüncelerini yazdığın için.Tarifleri zamanla yayınlayacağım..

Eylem dedi ki...

daha nice saglıklı ve mutlu yıllar diliyorum.

SMİLENA dedi ki...

nice güzel yıllara.çok şeker olmuş uğur böceğiniz.magnetleri çok iyi düşünmüşsünüz.bayıldım pastanıza da.
o güzel yüzünde gülücükler hiç eksik olmasın efifnaz.seni çok öpüyorum..

ilknur dedi ki...

*Eylemcim çok teşekkür ederim.

**Smilenacımm güzel sözlerin ve dileklerin için çok teşekkür ederim.

♥ MAVİANNE ♥ dedi ki...

nice yıllara
güzel kızın uzun ve sağlıklı bir ömür yaşasın inşallah

çok güzel pastası
masası
maşallah

Nesli dedi ki...

yerim ben o tatlı böcüğü maşallah çok şirin olmuş
doğum günü kutlu olsun sağlıklı, mutlu bir hayat onun olsun

kamikaze dedi ki...

Niceeee niceeee yılllaara Elifnaz doğumgünün kutlu olsun.herşey gönlünce olsun.yaşayacağı mutlu anlar bol olsun.annesini de öpüyorum.sağlıcakla kalın:)

nazpek dedi ki...

Minik uğurböceğine nice uzun sağlıklı mutlu yıllar

tatesal dedi ki...

Mutlu ve sağlıklı nice yıllara!!!
Herşey mükemmel görünüyor,ellerine sağlık canım....Aşağıdaki kahvenin birinide ben alabilirmiyim?..
Çooookkkk öptüm prensesi...

Nazlı'ya mektuplar... dedi ki...

bunuda atlatık nice sağlıklı yıllara uğur böceğime :))

SerpiL dedi ki...

ne güzel bir konsept vallahi şanslı bizimkız.kıyafet sepet pasta.nice mutlu yıllara.(kız kafiyemi yaptım ne:))

pembetatlar.blogspot.com dedi ki...

Rabbim kızına uzun ve hayırlı mutlu bir ömür nasip etsin....

eviminnuru dedi ki...

Nice mutlu yıllara Elifnaz

Melek* dedi ki...

iyiyki doğmuş elifnaz...Allah hayırlı ömürler versin.

Prima Rima dedi ki...

Elifnazı kutlarım:)nice senelere...

Betül KÖROĞLU dedi ki...

doğum günü kutlu olsun minik uğurböceğinin..

sevgiler

TAZE NANE dedi ki...

Nice sağlıklı, güzel uzun ömürlü.
Harika bir hayat onu beklesin.

TAZE NANE dedi ki...

İYİ HAFTA SONLARI CANIM.

♥ MAVİANNE ♥ dedi ki...

nerdesin şekercim
iyi günler diliyorum sana

özii dedi ki...

Elifnazım çok geç olmuş ama ben yine de mutlu yıllar dilerimmmm. Nice yıllar dilerimmm...