1 Mayıs 2009 Cuma

PDÇSE - 41 - AŞK LOKMASI


Tarifi,
1 paket margarin
1 su bardağı ceviz
1 paket kabartma tozu
Un
Üzeri için,
Pudra şekeri
Tarçın


Yapılışı,Margarin,un ve kabartma tozu yoğurulur.Ardından ceviz ilave edilir.Küçük toplar halinde yuvarlanır.Fırına verdikten sonra pudra şekeri ile tarçını(isteğe bağlı olarak)tarçını çok seven daha fazla,az seven biraz daha az tarçın koyabilir..Tepsiye dizilir.175 derecelik fırında çok pembeleşmeden çıkarıyoruz.Pişerken hazırladığımız pudra şekeri ve tarçın karşımına buluyoruz.Afiyetle yemeniz için hazır.
**Bu tarifimi PDÇSE-41 http://yemekelisleri.blogcu.com/ adresine gönderiyorum..

12 yorum:

Eylem dedi ki...

kolay bir tarifmiş.ellerine saglık.

pembe tatlar dedi ki...

Çok pratik bir tarif.. ellerine sağlık canım..
Birtane aldım:))

SMİLENA dedi ki...

çok güzel bir tarif.eline sağlık

TAZE NANE dedi ki...

Ne güzel lokmalar bunlar....

özii dedi ki...

ama olmaski bu bana yapılmaz kii ilk 6 ay yemicem işte...

yemekelisleri dedi ki...

tesekkür ederim iyi oldugunuza sevindim hayat gene de güzel

kamikaze dedi ki...

harikaaa bir tarif bloğuma uğradığınız için saolun ilknur hanım çok memnun oldum.ben de geç te olsa iade-i ziyarete geldim artık gitmemmm ne güzelll bol bol okuycam.takipteyim.sevgiler

Meleğin Dünyası dedi ki...

Yerim ben o aşk lokmalarını:))

Prima Rima dedi ki...

ya ne bu butun bloglar sözlesdımı,tatlı yapıyorsunuz bıde bıze gösterıyorsunuz :):)
tatlı ıstıyorum tatlııııııı:)

MoonSun dedi ki...

Ismi cok cekici :))

GüLCaN dedi ki...

mimledim seni. yeni ve çocuklarımız için faydalı bir konuda. bloguma bi göz atar mısın? sevgiler..

Banu Durgunlu dedi ki...

Deneyeceğim...Çok sağol:)