4 Mayıs 2009 Pazartesi

TİRAMİSU

Cumartesi akşamı yemeğe teyzemler geldi.Bende o akşam yaptığım tiramisuyu yayınlamak istedim.Çok güzel,çok pratik, çok hafif oluyor.Herkese tavsiye ederim.
Tarifi,
Hazır kakaolu kek tabanı
Keki ıslatmak için,
1 su bardağı su,
2 yemek kaşığı nescafe
2 yemek kaşığı şeker
Kreması için,
2,5 su bardağı süt
3 yemek kaşığı un
1 yumurta sarısı
1 çay bardağı şeker
1 paket vanilya
1paket labne peyniri

Kekleri yaptığımız karşımla ıslatıyoruz.Krema için bütün malzemeleri (labne hariç) karıştırarak pişiriyoruz.Kaynadıktan sonra labne peynirini ilave edip karıştırıyoruz. Altını kapatıyoruz.Yarısını kekin arasına,yarısınıda üstünü iyice kaplıyoruz.En son kakao serpiştiriyoruz ve Tiramisumuz hazır.Afiyet olsun...

HERKESE İYİ HAFTALAR....





11 yorum:

özii dedi ki...

Kim demiş çok güzel diye , değil iştee anlıyomusnn değillll . Hem o pasta çok iğrençtirr, yapması da çok zordurrr. böhühühühüh.....ağlamak istiyorumm

Eylem dedi ki...

bende bir arkadaşımda yemiştim ama özii'nin dedigi gibi yememeliyim.

ilknur dedi ki...

Arkadaşalar gerçekten kötü oluyor..Siz yemeyinnn.Hiç tavsiye etmiyorum...Iyyyyyy:)))

SİHİRLİ OKLAVA dedi ki...

ellerine sağlık...bakalım bu kiloları nereye saklayacağız....

CANDAN TARİFLER dedi ki...

HARİKA BİR LEZZET ELLERİNE SAĞLIK CANIM AFİYET OLSUN SİZLERE...

ORGUKNIT dedi ki...

hmmm bayıldığım bir lezzet daha ellerine sağlık.Çok ta zordur:helal olsun cesaret göstermişsin.Sevgilerimi yolluyorum.

tarifdunyasi dedi ki...

SELAMUN ALEYKÜM

Etkinliğime buyurun

Gönderen :http://tarifdunyasi.com/

42. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.blogcu.com
http://birdemliksohbet.com
http://gelibolu17.blogspot.com/
http://selmahlc.blogcu.com/
tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için

4 MAYIS 2009 - 18 MAYIS 2009
TARİHLERİ ARASINDA

http://tarifdunyasi.com/

YANİ BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 42.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.
ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.
LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.
SEVGİLER

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

heheheh biri tiramisu yapmış:)) Bende geldim yemeğe..Harika görünüyor ellerine sağlık..

minik kuzucukkk yasmin suuu dedi ki...

tarifi nor aldı bile:)) ama mideme :)) ye ye nereye kadar? sorusuna ben daha cevap bulamadım,ama yemek isteyenlerden olduğum kesin,
ellerine sağlık canım,tadına bakmış kadar oldum ama deneyeceğim ilk fırsatta.
öptümm...

SMİLENA dedi ki...

eline sağlık.bende çok severim şu tiramisuyu.olsa da yesek.aklım fikrim yemekte.sanki çok ihtiyacım varmış...
öpüyorum

GüLCaN dedi ki...

tiramisuyu çok severim ama hiç yapmayı denemedim. şimdi beni de heveslendirdi bu tarif. belki denerim ilk kez :)