8 Haziran 2009 Pazartesi

Beypazarı

Haftasonunda Beypazarına gitmeye karar verdik..Cumartesi akşam iş çıkışında arkadaşlarla buluşup Beypazarına arkadaşların köyüne gittik.Akşam gittiğimizde mangal yakılmış bizi bekliyorlardı.Çok güzel bir akşam geçirdik.Sabah erkende kalkıp kahvaltımızı yapıp,bahçeye kiraz yemeye gittik.Dalından meyveyi yemeside bir başka oluyor...Çocuklar balık tutmaya gidelim diye tututurdular ve balık tutmaya gittik,balıklarımızı tuttuk ve Festival yolu tutuldu..

Festivale bayanlar gittik.Çünkü hava çok sıcaktı çocukları çıkartamadık.Festivali dolaştık birde arkadaşlarla Beypazarı güveci,yaprak sarması,yayık ayranı ve baklavamızı yedik ve Ankara yolunu tuttuk.Yorucu ama dolu dolu bir haftasonu geçirdik.

HERKESE İYİ HAFTALAR DİLİYORUM...

10 yorum:

CANDAN TARİFLER dedi ki...

HARİKA BİR HAFTA SONU OLMUŞ BLOGLARI TEK TEK GEZİYORUM SANIRIM HERKES PİKNİKLE DEĞERLENDİRMİŞ HAFTA SONUNU BENDE ÇOK YORGUNUM ÇOK:))

funda dedi ki...

ohhhh sefalar olsun :))

Meleğin Dünyası dedi ki...

Ne güzel bir hafta sonu olmuş:))Beypazarı çok güzel görülesi bir ilçe...

♥ MAVİANNE ♥ dedi ki...

harika bir haftasonuymuş süper
kıskandım
sevgiler

SMİLENA dedi ki...

afiyet olsun.harikaymış resimlerden belli.
pazartesi iş başı yapmak zor gelmiştir...
öpüyorum

GüLCaN dedi ki...

süpermiş... kıskandım sizi. dalından koparıp meyve yemeyeli, balık tutmayalı kaç zaman oldu acaba.. :(

MoonSun dedi ki...

Sefan olsun denir yaa, keyifli vakit gecirmene cok sevindim :)) ama en guzel kismi bana gore dalindan yenen meyveler :)) Kocaman sevgiler benden sana :)

Banu Durgunlu dedi ki...

Harika günler,ne güzel gezmişsiniz:)

Ballı Cimcime dedi ki...

Sayende Beypazarını da tanıdık Bitanem yalnız acilen gitmek lazım oralara ne güzel yerleşmiş, bizlerle paylaştığın içinsağol canım. Oğluşunu yanaklarını mıncıkladım:))

Ballı Cimcime dedi ki...

Ayyyyyy nasıl mahçup oldum yaaaa kuzucuğunun demek istemiştim yaniiii:)) Pardon tatlım yaa:)) Uğur böceğiniin yanaklarını mıncıklayıp öptüm şekerim:)