28 Temmuz 2009 Salı

Bu hafta sonu Eskişehir...


Bu hafta sonu Eskişehir'e eşimin abisinin kayınvalidesinin köylerine davetliydik.Pazar sabahı çıkacaktık yola ama cumartesi akşam telefon geldi bizde yola koyulduk.İyi ki de akşam gitmişiz çok eğlenceli geçti.Okey oynadık ve yemeğimizi kazandık..Sabah muhteşem kokularla uyandık haşhaşlı gözleme yapmışlardı tek kelime ile süperdi...Sonra meyvelerimizi topladık.Akşama doğru mangal yakıldı güzelce yenildi..Herşey çok güzeldi..

Bu haftasonuda İnşallah Nevşehir yolcusuyuz.Kızımın yanında olucam..Çok ama çok özledim..Bir an önce gidip sarılmak istiyorum...

7 yorum:

funda dedi ki...

afiyetler olsun...
kızına da hayırlı kavuşmalar :))

özii dedi ki...

oh ohh miss . Acıktım valla , sabah sabah olmaz ki gözleme filan . Ben kahvaltıya gdiyim barii :))

Nesli dedi ki...

ohhh mis gibi havada mis gibi kişilerle harika bir gün geçmiş ne güzel

TAZE NANE dedi ki...

Aman ne güzel herşey böyle.
Sevgiler.

SMİLENA dedi ki...

of afiyet olsun.gözleme şapşahane görünüyor...

pembe tatlar dedi ki...

O;hh afiyet olsun canım sevgiler...

Meleğin Dünyası dedi ki...

Zilli Elifnaz'a benim için de sarıl ve kocaman öp lütfen:)Sevgiler...