21 Temmuz 2009 Salı

çok güzel bir doğum günüydü...

Bu yıl doğum günüm süprizlerle geçti.İşyerine sabah gittiğimde bir baktım hediyeler beni bekliyor.Öğle saaatlerinde güllerim geldi sevgili eşim göndermiş.Ardından kardeşim ellerinde güllerle işyerime geldi.İşyerinden çıkmadan süpriz bir parti ile karşılaştım.Artık bu kadar bana yeter derken eşim yemeğe çıkardı ve bana çok şık bir kolye almıştı çok hoşuma gitti.Bir de eşim bir süpriz daha gerçekleştirip yemek ardından arkadan iyi ki doğdun sesleriyle birlikte yaş pastayla müzik sesleri geldi.Benim için unutulmaz bir doğum günüydü.Hatırlayan,yorum bırakan herkese burdan sevgilerimiz gönderiyorum...

5 yorum:

Nesli dedi ki...

doğum günün kutlu olsun arkadaşım, harika sürprizlerle dolu nice doğum günleri dilerim.

pembe tatlar dedi ki...

Canım gerçekten çok güzel bir doğum günü geçirmişin ...
En kötü günün öyle olur inşlh...

sdilek dedi ki...

İlknurcum doğum günün kutlu olsun.Sürprizlerle dolu mutlu ve sağlıklı yıllar seninle olsun canım.İyi ki doğmuşsun.
Pastalar enfes görünüyor..

Eylem dedi ki...

umarım bütün dogum günlerin bu kadar güzel geçer.iyi yıllar.

özii dedi ki...

Ne hoş :)