11 Temmuz 2009 Cumartesi

TEKLİF

Arkadaşlar dün eşim çok güzel açıkhavada bir akşam yemeğine götürdü.Yemekten sonra sinemaya gittik.Gittiğimiz film TEKLİF adlı Sandra Bullock'un komedi -romantik bir filmdi.Sandra Bullock'un filmlerini kendisini çok seviyorum.Filmin özeti ise;Bir kitap editörü, ülkede kalabilmek için erkek asistanıyla evlenmek zorundadır. Yeni çift, çocuğun ailesi ile tanışmak üzere Alaska'ya yolculuk yaptıklarında, sürpriz bir düğünle karşılaşırlar ancak peşlerindeki göçmenlik bürosu yetkililerini başlarından savmak için bu plâna sonuna kadar bağlı kalmak zorundadırlar.Ben çok beğendim,güldüm,eğlendim tavsiye edilir...
Bir evlilik yıldönümüzde böyle geçti...
HERKESE İYİ HAFTA SONLARI DİLİYORUM..

7 yorum:

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Umarım 40 lı yıllarıda görürsünüz mutlu mesut.Hep mutlu olun emi:)

SMİLENA dedi ki...

oh ne iyi olmuş...

Öykülü Günler dedi ki...

Galiba evlilik yıl dönümünde bende bu filme gideceğim. Tam benim sevdiğim gibi bir filme benziyor,,,, Hem komedi hem aşk var daha ne olsun.... Evlilik yıl dönümünüz kutlu olsun sevgili arkadaşım.

Prima Rima dedi ki...

Nice yıllara...tebrık ederım.

GüLCaN dedi ki...

tekrar tebrik ederim canım. güzel bir yıldönümü günü olmuş belli :)

TAZE NANE dedi ki...

Tebrik ederim canım.........

Banu Durgunlu dedi ki...

Aşk dolu sevgi dolu nice yıllarınız olsun inşallah:)