2 Ağustos 2009 Pazar

Kızıma kavuştum...

Bu haftasonunu Nevşehir de kızımın yanında 2 gün geçirdim.Kızımı çok büyümüş,çok mutlu gördüm çok rahatladım.Benide çok özlemiş.Çok güzel 2 gün geçirdim kızımla..Nevşehire giderken kayınvalidem ve görümcemide götürdük.Nevşehirin tarihi güzellik yerleri olan peri bacalarını,Ürgüp,Göreme,Avanos'u gezdik.
Songül teyzem muhteşem bir çiğ köfte yaptı .Çok güzeldi.Burdan teyzeme teşekkür ediyorum. Yufka ekmek üzerinde bulgur pilavı,muhteşem güveç ve tabiki turşu yedikGezinin en güzel kısmı kızımın yanımda olmasıydı.Bu arada kızıma şalvar aldık giydirdik tam bir köy kızı oldu. Çok yakıştı anneciğime..

Anneciğim seni çok seviyorum....

8 yorum:

SMİLENA dedi ki...

ay ay çok tatlı bu kız annesi.çok yakışmış şalvar.ben oraları çok merak ediyorum.ne güzel bir yer...
gözün aydın İlknurcum..

özii dedi ki...

Gözün aydın İlknurcum. Artık daha keyiflisindir.
Nevşehir de gezip görülesi bir yer bende gitmek istiyorum.

Eylem dedi ki...

senden mutlusu yoktur şimdi.

Evcimen dedi ki...

Ne güzel kareler bunlar :)

Canım seni mimledim haberin olaa

pembe tatlar dedi ki...

ayy ayy bu nekadar güzel olmuş böyle...

GüLCaN dedi ki...

ayy biri çiğköfte mi dedi? bayılırım olsa da yesek şimdi :(

TAZE NANE dedi ki...

Gözün aydın canım.
Bugün ellerinizi her zamankinden daha çok açın.
Avucunuza melekler gül koysun, yüreğiniz coşsun. Bu kandil gecesinde dualarınız hayırlara vesile olsun.

CANDAN TARİFLER dedi ki...

Ellerin semaya, dillerin duaya
Gönüllerin Mevlaya,
Yöneldiği bu mübarek gecenizi kutlar
Hayırlara vesile olmasını dilerim...