12 Ağustos 2009 Çarşamba

Mimmm

Sevgili arkadaşım Evcimen beni mimlemiş.Kusura bakma arkadaşım anca fırsat bulup yazıyorum..

-Niçin blog yazarısınız?
-Arkadaşım tavsiyesi ile başladığım ve çok keyif aldığım için blog yazarıyım.paylaşmak gerçekten çok güzel birşey.Öğrendiğim çok güzel tarifler,bilgiler oldu.

- Son zamanlarda hiç vakit ayıramadığınız bir uğraş?
-Kendime hiçbir zaman vakit ayıramamışımdır.

-Şuan için imkanınız olsa gerçekleştireceğiniz hayaliniz?
-Şuan kızımın yanında olmak isterdim...

-Hayatınızda iyiki yapmışım dediğiniz üç şey?
-Kızım,evliliğim ve işe tekrar başlamam.

-Mutfakta en sevdiğiniz uğraş?
-Pasta,börek,tatlı yapmaya bayılırım.

-En sevdiğiniz 3 yemek?
-Tavuk,makarna,dolma

-Giyim konusunda abarttığınız eşya?
-Ayakkabı,terlik

-Çocuklarınıza nasıl hitap edersiniz?
-Anneciğim,canım kızım,aşkım

-Sizi anlatan bir resim?
:))))))






















Mimlemeye gelince,Meleğin Dünyası,Öykülü Günler,Smilena yı mimlemek istiyorum...

14 yorum:

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

İlknurcum Allah kavuştursun meleğinle.Neyseki iki günde olsa giidp görmüşsün.Bu arada doğumgünün geçmiş.Nice yıllar diliyorum sana.fotolar çok güzel.

ilknur dedi ki...

Çok teşekkür ederim canım güzel dileklerin için..Kızıma inşallah bu hafta kavuşuyoruz...
Sevgiler...

CANDAN TARİFLER dedi ki...

SENİ BİRAZ DAHA YAKINDAN TANIMA FIRSATI BULDUM TEŞEKKÜRLER CEVAPLARIN İÇİN...

pembe tatlar dedi ki...

Cvplar çok güzel yüreğine sağlık....

TAZE NANE dedi ki...

Mim cevapların güzel ama fotoğraf bir harikaydı.
Sevgiler.

♥ MAVİANNE ♥ dedi ki...

hah hah hah bu resim çok komik
ama gerçek te değil mi?
kendimi gördüm :))

SMİLENA dedi ki...

canım en kısa zamanda cevaplıycam..

SerpiL dedi ki...

fotoya bittim bende bunun değişik versiyonuyum elimde çanta yerine market poşeti olabilir mesela:))

lemaninignesinden dedi ki...

ay bune ya aglattın benı blogunu gezem dedım ama aglammaktan gezemedım allah ayırmasın bıdaha bende dayanamam sanırım

nurşen dedi ki...

Canım arkadaşım,sevdiklerinle birlikte sağlıklı ve huzurlu bir ramazan geçirmeni dilerim.
Dostluklarin sevgi ile beslendigi bu Mübarek Ramazan ayinda gönlünün sevgi ile dolup tasmasini dilerim

TAZE NANE dedi ki...

Gün batar usul usul...Kararir Gece... Yeniden doğar hersey....
" Her sey bitti" dedigin bir anda Mübarek Ramazan ayının
gönlünde huzur kokulu bir gül kök salmasina vesile olmasi temennilerimle....

Ozge Sipahioğlu dedi ki...

cnm resme bayııldııım süpper mişşş

GüLCaN dedi ki...

çalışan annelerin ortak noktası sanırım kendine vakit ayıramamak.. ben şu seni anlatan resme bayıldım asıl. çok güzel yaa.. :)

Meleğin Dünyası dedi ki...

En kısa zaman da cevaplamaya çalışacağım arkadaşım...Sevgiler...