12 Kasım 2009 Perşembe

Bizden...


Birkaç gün önce kızımın saçını kestirdik.Biz çok beğendik bakalım siz beğenecek misiniz????


Dün akşam eşimle "Nefes" filmine gittik.Ben çok beğendim.Hayatın gerçeklerini yansıtan bir filmdi bence...

Konusu;Nefes : Vatan Sağolsun”, 2365 metre yükseklikteki Karabal Jandarma Karakolu'nu korumakla görevlendirilen bir yüzbaşı komutasındaki kırk askerin hikayesidir.
Büyük çaplı bir sınır ötesi operasyonun başlamasıyla, telsiz röle istasyonunun bulunduğu Karabal Jandarma Karakolu'nun önemi daha da artmıştır. Çünkü operasyona katılan birliklerin haberleşmesi artık bu röle istasyonu ile sağlanacaktır. Güneydoğu’da Irak sınırına yakın bir ilçedeki Komando Tugayı'nda görevli Yüzbaşı ve emrindeki askerler, tipi ve karla mücadele ederek iki gün süren intikalin ardından karakola ulaşırlar.
Karakol'da bulunan Jandarma askerleri ile birlikte geçirdikleri günlerde acıyı, sevinci ve hasreti paylaşırlar; son güne kadar karakolu ve telsizi koruma görevlerini yerine getirmek için mücadele ederler.

Tavsiye edilir...

10 yorum:

lemaninignesinden dedi ki...

BU ŞİRİNLİKLE NE YAKIŞMAZKİİİ YERIM YANAKLARINI

pembe tatlar dedi ki...

Canım maşallah kızın çok tatlı...
Bende çok beğendim o filmi:)

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Bence de çok yakışmış...Maşallah nazar değmesin..

Meleğin Dünyası dedi ki...

Elifnaz çoook tatlı olmuş.Çok yakışmış kızoşuma bu saç modeli:))

SerpiL dedi ki...

filmi henüz izleyemediim çok merak ediyorum eminim çok etkileyici.bu cadı ne güzel çıkmış öyle ağzı kulaklarında kazağıda yakıyo hani

DUSBAHCESI dedi ki...

Pasta Susleme Teknikleri Etkinligi icin bir davet bu! Gosterin dunya aleme pasta nasil suslenirmis :)

Beni yalniz birakmayacaginizdan eminim...

Hollandadan sevgiler!
www.dusbahcesi.blogspot.com

MASAL dedi ki...

çok güzel olmuş
Nazlıya mektuplar yeni adresiyle tekrar yazmaya başladı sevgiler
http://nemasalneruya.blogspot.com/

Prima Rima dedi ki...

Offf buda ıssız adam misali herkes izleyecek sanırım sona kalan ben olacagım...bende izlemek istiyorum ama fırsat yok çok merak edıyorum.Eşimde sana göre bir fılm değil deyıp duruyor...nedense?

SMİLENA dedi ki...

çok tatlı olmuş annesi.yani nasıl yapsanız yakışır bu meleğe.
nefes'i bende çok merak ediyorum ama fırsat bulamadım henüz seyretmeye...

GüLCaN dedi ki...

bu filmi ben de çok merak ediyorum. bakalım izlemek ne zaman kısmet olacak. kızının saçları çok güzel olmuş ben çok bependim. sıhhatler olsun.. :)