23 Kasım 2009 Pazartesi

KOKOSTAR KURABİYE


Herkese merhabalar...
Cumartesi günü arkadaşlarımız bizdeydi.Çok güzel bir akşam geçirdik.Kurabiye tarifi ararken netten bir tarif buldum KOKOSTAR..Efendim bi deneyi bakalım nasıl olacak dedim ve sonuç mükemmeldi.Hem çok lezzetli hemde görüntü çok güzeldi.Bakalım beğenece misiniz???
Tarife gelince;

Malzemeler:
250 gram oda sıcaklığında bekletilmiş margarin
2 yumurta(birinin akı ayrılır)
1 kahve fincanı kakao
2 kahve fincanı pudra şekeri
1 paket kabartma tozu
aldığı kadar un

içi için:
2 yemek kaşığı pudra şekeri
1 çay bardağı hindistan cevizi
ayrılan yumurta akı

Üzeri için:
Çikolata sos veya kakaolu hazır sos
Fıstık

Ben bütün malzemeleri karıştırıp yoğurdum.İç malzemesini hazırladım.HAmurdan parçalar alıp içine harçtan koyup yuvarladım.Fırına verdim.Servis edeceğim zaman kakaolu sosu üzerine gezdirip fıstığını serpti.Yorumlar size kalmış...

HERKESE İYİ HAFTALAR DİLİYORUM....

6 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

gerçektende görüntü süper ellerine sağlık...

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Merhaba,

25 KASIM-10 ARALIK tarihleri arasında çikolata severleri etkinliğime davet ediyorum. Bildiğiniz tüm çikolatalı lezzetleri sayfamda paylaşırsanız çok sevinirim. Yine hep birlikte çikolatayla ilgili güzel bir arşiv oluşturalım. Kek, kurabiye, pasta, puding vs... aklınıza ne gelirse yapıp en geç 10 ARALIK tarihine kadar mutfaktayim10@hotmail.com adresime isim, blog ismi, katıldığınız şehir ve bir adet sayfanıza eklemiş olduğunuz resimle birlikte katılımınızı gerçekleştirebilirsiniz. Tarifinizi yayınladıktan sonra mail adresime bilgi verirseniz sizi ziyaret edip tarifinize ait fotoğrafı alıp yayınlayacağım. Katılımınız için şimdiden teşekkür eder, kolaylıklar dilerim.

Özlem Avcı.

Zeynep dedi ki...

nefis olmuş canım ,ellerine sağlık
iyi bayramlar dilerim.
sevgiler,öpücükler

GüLCaN dedi ki...

süper görünüyo. eminim tadı da nefistir. ellerine sağlık. ve iyi bayramlar...

MAVİANNE dedi ki...

ooo ağzım sulandı
bu cocostar süper görünüyor
bayramnın kutlu olsun iyi haftalar

nurşen dedi ki...

Selamlar arkadaşım ziyaretin ve iyi dileklerin için çok teşekkürler.Geçmiş kurban bayramını kutluyorum.
Bir avuç dua, bir kucak sevgi, sıcak bir mesaj kapatır mesafeleri, birleştirir gönülleri, bir sıcak gülümseme, bir ufak hediye daha da yaklaştırır bizi birbirimize.
Sevgiler