10 Şubat 2010 Çarşamba

Çikolata Soslu Tavuk Göğsü


Herkese merhabalar..Dün akşam kardeşimin dershane öğretmenleri için yaptığım tarifi vericem.Aslında çok bilinen bir tarif ama değişik yapanlar var.Bakalım beğenecek misiniz??

Malzemeler,
1 kg süt,
3 kahve fincanı şeker,
3 kahve fincanı un,
100 gr margarin,
Falım damla sakızı

Yapılına gelince,
Sütü tencereye alıp içine şekeri koyup kaynatmaya bırakıyorum.Margarinle unu ayrı tavada kavuruyorum.Süt kaynayınca falım damla sakızını ve kavurmuş olduğum unu içine yavaş yavaş döküyorum.Blenderdan geçiriyorum.Ve tavuk göğsümüz hazır.Borcama yayıyorum.
Çikolata sosuda arkasında yazılı şekilde hazırlıyorum.Soğuyunca tavuk göğsünün üstüne yayıyorum.Muhteşem bir lezzet oluyor.

3 yorum:

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

ilknurcum
ellerine saglık nefis olmuş
afiyet bal olsun
sevgiler

MAVİANNE dedi ki...

canım ellerine sağlık
harika görünüyor
öptümmmm :))

TAZE NANE dedi ki...

GÖZLERİNDEN IŞIK KALBİNDEN ALLAH SEVGİSİ EKSİK OLMASIN KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN...