6 Nisan 2010 Salı

Eyvah Eyvah...


Herkese merhabalar.Uzun süredir birşeyler yazamadım.Ama sizleri takip ettim.Cumartesi akşamı arkadaşlarla bowling oynamaya ardından sinemaya gittik.Film olarak karasız kaldık en sonunda biraz eğlenelim diye Eyvah Eyvaha'a gitmeye karar verdik.Film özeti; Hüseyin, Trakya’nın bir köyünde ninesi ve dedesiyle büyüyen bir delikanlıdır. İki büyük aşkı klarnet çalmak ve Müjgan ile hayatı mutlu devam ederken, hiç beklemediği bir olay onu köyünden ayırır. İstanbul’a gelen Hüseyin’e önce klarneti, sonra da şarkıcı Firuzan destek olacaktır. İstanbul’un gece klüplerinde fırtına gibi esen Firuzan’ın hayatı rengarenk ve bir o kadar da karışıktır. Hüseyin’le tanışınca hayatına hem kahkaha hem macera dahil olacaktır.
Biz filmi çok beğendik,çok güldük, çok eğlendik.Ata Demirer de çok iyiydi ama Demet Akbağ bir harikaydı...
Herkese tavsiye ederim...

3 yorum:

Miskokulu Lezzetler -Mine- dedi ki...

Bu filmin methini çok duydum ama işlerimden gidemedim.Paylaşımınız için teşekkürler.Sevgiler.

Zuzuların Annesi dedi ki...

Eyvah eyvah:))Hala şarkıları dilimde:))

MAVİANNE dedi ki...

ben de çok sevmiştim
çok güldüm