12 Temmuz 2010 Pazartesi

İLKNUR HÜZÜNLÜ:(((


Merhabalar arkadaşlar...

Dün kızım, anneannesi ve dayısıyla birlikte Nevşehir yolcusuydu.Yine 3-4 hafta orda kalacak.Dün yerdemiyim göktemiyim bilemedim.Hala da kendime gelmiş değilim.Çok özlüyorum daha şimdiden bakalım sonrası nasıl olacak.Bu sabah telefon açtı sabahtan sesindeki mutluluk herşeye değer diye düşündüm.Doğru bir karar verdiğimizi anladım.
Candan Erçetin'in şarkısı aklıma geldi;
işte ben böyle bir hal içindeyim
aslında derin keder içindeyim
bazen bilmeyerek ne yaptığımı
iyi kötü güzel çirkin her biçimdeyim
bazen isyan edip yalnızlığıma
sana karşı ince bir sitem içindeyim...

HERKESE İYİ HAFTALAR...

5 yorum:

Birsel ve İrem dedi ki...

Allah sağlıkla, hayırlısıyla kavuştursun. Yaşama sebebimiz çocuklarımız. Benim kızım da benimle beraber her gün işe geliyor, işyerim müsait olmasaydı ne yapardım, bilemiyorum. Allah başka türlü ayrılıklar vermesin.
Güzel bir hafta dileklerimle...
Sevgiler.

MAVİANNE dedi ki...

canım sen içini ferah tut bence özlem olur ama
kızın eminim mutludur

lena ile başbaşa... dedi ki...

merhaba ilknur ablacım :)ayrılmak zordur,birkaç günde alışırsın,özlersin,bir yandan da alışmalısınız bu ayrılıklara ben 22 yaşındayım annemden hiç ayrılmamışım ,küçüklükten beri 2 senedir, seyehate başladım annemden hiç asla ayrılamam derken :))bak alıştım :)bence alışsın diyorum ileride hiç zorluk yaşamazsınız,daha çok küçük kızınız fakat çok akıllı bir kız çocuğuna benziyor fotoğrafta maşallah çok şeker kızınız öpüyorum sevgiler :)size bloguma beklerim Hoşçakalın :))

Zuzuların Annesi dedi ki...

Allah kavuştursun canım...Sayılı gün çabuk geçer umarım...

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

Benim kızımda gitti anneannesiyle...
Henüz 3 yaşında ama onların beraber geçirdiği mutlu anları bölmek istemediğimden yolladım.Çalıştığım için bebeğim önce Allah'a sonra anneme emanet.
Sağ salim dönsünler inşallah.