28 Eylül 2010 Salı

İşten ayrıldımm...


Herkese merhaba arkadaşlar...
İşten ayrıldım ayrılıcam derken doktora gittim ve işten çıkmam gerektiğiniz söyledi.Damarlarda genişleme olmuş ben ilk hamileliğimde gebelik zehirlenmesi (preaklampsi) olmuştum ondan korkuyoruz yine.Doktor evde yat dinlen fiziksel kendini yorma, stresten uzak dur dedi.İnşallah sorunsuz bir şekilde bitirim hamileliği..Bende hemen işten ayrıldım.Artık bir ev hanımıyım...İnşallah daha çok şeyler yazabilirim..Size bayramda çekldiğim fotomu yayınlıyorum.
Benden şimdilik bu kadar..

9 yorum:

Ballı Cimcime dedi ki...

En güzelini yapmışsın ilknurcum, hem riskli bir durum daha tehlikeli olurdu. Bebişini sağlıcakla kucağına alırsın inşallah, prensesinize bir erkek kardeş gelmesine çok sveindim. Hayırlı uğurlu olsun; ismi en güzel sen koyarsın ama fikir olarak; Buğra, Kağan, Ahmet Meriç, Mert çok güzel isimler. Bayramda harikaymışsın bunu eklemeden geçemezdim, sevgiler..

ilknur dedi ki...

Çok teşekkür ederim bu içten yorumun, iyi dileklerin,güzel isimler için..
Sevgiler.

MAVİANNE dedi ki...

harika görünüyorsun
bebeğine ve kendine daha fazla zaman ayırman ne kadar güzel ev hanımı olarak da harika işler yapacağına inanıyorum
Allah sonuna erdirsin sağlıkla
kendine iyi bak canım

ilknur dedi ki...

Mavianneciğim çok teşekkür ederim bu güzel yorumun için..
Sevgiler...

beyazperde dedi ki...

çok iyi yapmışsınız. bebeğinize sağlıkla kavuşmanızı dilerim.

sarımutfak-hande dedi ki...

ev hanımlığın hayırlıolsun bebişinide inş.hayırlısıyla kucağına alırsın sevgiler

Kardeşim dedi ki...

Hayırlı doğumlar.Sağlıcakla sıhhatle

Sevil dedi ki...

blogumda bir etkinlik var katılmak isterseniz beklerim
sevgiler

Deli Anne dedi ki...

Allah sağlıkla, sıhhatle bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin. Hamilelikte pimpiriklenme artıyor ama güzel düşünmek gene de en iyisi.. Dua ile kalın..