8 Aralık 2010 Çarşamba

Çikolata Soslu İrmik Tatlısı


Merhaba herkese arkadaşlar...
Annemin günü için yaptığım bu hafif ve lezzetli tatlıyı sizlerle paylaşmak istedim...

Malzemeler;

1 Litre süt
12 yemek kaşığı irmik
11 yemek kaşığı toz şeker
1 paket vanilya
1 paket çikolata sos
çikolata sosu için 2,5 su bardağı süt
ceviz


Yapılışı
Süt,irmik ve toz şeker tencereye koyulup kaynayana kadar karştırılarak pişirilir.Ocaktan alınca vanilya eklenir.Ben cevizdende içine biraz ekledim.Daha sonra kek kalıbına dökülür.Çikolata sosu 2,5 bardak süt ile pişirilir.Soğutulur.İrmik tatlımızda soğuduktan sonra servis tabağına ters çevirilir.Üzerine soğuyan çikolata sosu dökülür ve cevizle süslenir..
Veee afiyetle yenilir..

3 yorum:

mutfaktaki rüya - Arzu- dedi ki...

çok lezzetli görünüyor,ellerinize sağlık.sevgiler.

Meleğin Dünyası dedi ki...

Enfes görünüyor ben de istiyoruuummm:))

MAVİANNE dedi ki...

hımmm bir dilim aldım
ona göre
sevgiler